Adventure Time 4.Sezon 16.Bölüm Türkçe izle

Adventure Time 4.Sezon 16.Bölüm - Burning Low



13 yorum :

  1. Kardeşim mükemmel bir çizgi dizi. 17 yaşındayım yeri geliyor salya sümük, yeri geliyor kahkahalarla izliyorum. Emeğin çok büyük sağol bu diziyi bizlerle paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  2. vallaha her gün 5 bölüm yetiyor fazla bölüm izlersem gülmekten ölüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kaç yaşına geldim hala şu çizgi diziyi çok eğlenerek izliyorum ya.

    YanıtlaSil
  4. 16 yaşımdayım ama bayılarak izliyorum bu diziyi. ayrıca buradan regular show ve gravity falls da öneririm çok güzeller onlarda

    YanıtlaSil
  5. Admin eline sağlık çok iyi çok severim kısık ateşi arkadaşlar 6.sezon 2. Bölümde finn ' in kolu kopuyor türkçesi çıkmadı çıkınca izleyin tafsiye ederim hiç sıkılmıyorum adventure Time'dan :D

    YanıtlaSil
  6. 6. sezonda finn'in kolu neden kopuyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 tane boruyu tutmaya çalısıyor kolundaki ot kılıç tamamen kolunu sarıyor ve borular birleşmeyince kolu dayanamayıp kopuyor

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Benimde 16 yaşım var ve ben bu çizgi filme bayılıyorum hayatımda gördüyüm en iyi romatik ve macera içerikili çizgidizi ver bir zamanlar cartoonnetwork şikayet dilekcesi yollamişdım sonunda kabul etdiler dizide öpüşme sahnelerinin geri gelmesi ve 7+ üzeri kişilerin izleye bilmes geri döndü sonunda o sahneler geri döndü :)

    YanıtlaSil